31 Aralık 2019 Salı

DRIFTER AWARDS 2019 KAPANIS; YILIN EN GÜZEL PARÇALARI

Bu yıl en sevdiğim şarkılar

Habanot - so far
Bakar - hell & back
Alex Ebert - truth
İmam baildi - agrosvinis muni
Micatone -handbrake
General electrics - migration feathers

Galiba yılın şarkısı'nı seçemeyeceğim.

Böylece 4. Geleneksel Drifter Ödül Töreninin de sonuna geldik; 2019'u da devirdik arkadaşlar. Yeni yılda görüşmek üzere, herkese harika bir yılbaşı gecesi ve en süperinden bir yeni yıl sabahı diliyorum.

Bu da drifter'in new years eve party essential playlisti
Buyrun afiyetle 🍾🍸🍷🍹🎆🎇🎉🎉🎊💖❤️💜💛💙🎷🎤🎹🎼💃✌🏻️🎶😍

https://open.spotify.com/user/drift%28er%29er/playlist/17yXyJGGmwdAS3HzlWyjen?si=m9NOFqlrROeeE6yyQvHt5w



4 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

Yeni yıl hepimize en başta sağlık,huzur ve blog muhabbetliği versin !

drifter dedi ki...

Evet katılıyorum:)
Mutlu yıllar.

Sibel dedi ki...

Şu seçememek derdinden ben de muzdaribim :)
O yüzden kesinlikle liste vs. yapamıyorum ama keyifli okuyorum o ayrı

Geç de olsa iyi & mutlu yıllar. Güzellikler getirsin 2020 hepimize

drifter dedi ki...

2020'den çok umutluyum Sibel'cigim; çift sayılara bayılırım.
Sana da mutlu yıllar :)