27 Aralık 2018 Perşembe

DRIFTER AWARDS 2018 YILIN KELİMESİ

Oxford'un seçtiği bu yılın kelimesi 'Toxic' bildiğimiz toksik, zehirli manasında.. Peki neden seçmiş Oxford bu kelimeyi? çünkü 2018'de çok farklı içeriklerde en çok bu kelime kullanılmış sözüm ona.
onu da sıralamış şu mevzularda yazılmış çizilmiş şeylerin içinde bi toksik mutlaka geçiyormuş.
kimya, çevre, toplum, cinsiyet, kültür, ilişkiler, atıklar, hava, gaz.

Cambridge'in seçtiğini daha çok beğendim.

nomophobia

'cep telefonunu unutma, çaldırma veya kaybetme korkusu'

var böyle bişey değil mi arkadaşlar?
tıbbi anlamda tam bir fobi sayılmasa da fena bir endişe biçimi.

peki bu yıl google'da en çok aranan kelime ne olmuş biliyor muydunuz?
bunu tahmin edebilirsiniz sanırım
'Dolar'

ardından soy ağacı, bedelli askerlik, dünya kupası filan geliyor...
ama 7. sıradakini tahmin edemezsiniz bence.

'Yeşil uzaylı'

alla'şkına ben aramadım demeyin, sen aramadın ben aramadım da kim aradı bu yeşil uzaylıyı?



10 yorum:

Zihnin Arka Sokakları dedi ki...

Don't you know that you're toxiiic ahaha :D Aklıma ilk gelen bu :/

Uzaylılar gri değil miydi yahu ?? o_o

drifter dedi ki...

Ahahahaa benim de aklıma ilk gelen o olmuştu :D

Valla ben neymiş diye baktım ; bi ara da danseden antipatik bebek vardı ya ona benzr bişey! Yeşil gri değil.

Serhat dedi ki...

"Yeşil uzaylı" için şu linke bir bakmanı öneririm. Adana sıtayla!

https://www.youtube.com/watch?v=9iOmCxQtmOA

drifter dedi ki...

Ben buna gerçekten inanamıyorum Serhat.
dumur oldum!!!
bu yıl seçememiştim sağol sayende seçmiş oldum :D

Serhat dedi ki...

Hahaha faydamın dokunnmasına sevindim!

Ya bir de az önce Adanalı bir arkadaşımla beraberdim de bana Adana'da şahit olduğu ve muhtemelen dünyanın en absürt kavgasını anlattı..Hala ona gülüyorum..

Şöyle kısaca özetliyim mi :D

drifter dedi ki...

kısa uzun farketmez yaz gitsin .

Serhat dedi ki...

Şimdi düşün ki arabanla yolda gidiyorsun. İlerde emniyet şeridinde duran bir başka araba var ve bu arabanın bagaj kapağı açık, bagajın arkasında bir adam duruyor, muhtemelen bagajın içinden birşey almaya çalışıyor. O sırada bir başka araba aşırı hızdan dolayı kontrolünü kaybederek senin aracının geçiyor ve bagajın arkasında duran adama çarpıyor. Çarpmanın etkisiyle adam bagajın içine düşüyor ve kapak kapanıyor. Ardından emniyet şeridinde duran arabanın içinden sürücü kapısından bir başka adam küfürler ederek dışarı çıkıyor ve hemen çarpan aracın sürücüsüyle kavga etmeye başlıyor. Birkaç dakika yumruk yumruğa kavga ediyorlar. O sırada bagajın içine düşmüş adam içeriden bagajı yumrukluyor. Sonra yoldan geçen ve kavgayı gören bir başka aracın sürücüsü kavga edenlerin yanına gidip "Dayı, bagajda biri var galiba, adam boğulacak" diyor. Bunun üzerine kavgayı bitirip bagajdaki adamı dışarı çıkartıyorlar. Zar zor nefes alan adam "Ulan kavga etmeden önce beni çıkartsaydınız ya" diye küfürler ediyor ve ardından ortalık yatışıyor ve sen bütün bu olanlara şahit oluyorsun..:)

drifter dedi ki...

...şahit oluyorsun ve bi vidyo çekmiyosun! Tüm olaydaki tek mantık hatası :b

Serhat dedi ki...

Ben orada olsaydım kendimin de dayak yeme pahasına çekerdim vidyoya :D

drifter dedi ki...

hiç şüphem yok :)