22 Aralık 2018 Cumartesi

DRIFTER AWARDS 2018 YILIN EN SÜPER REKLAMI

Ben reklam severim, reklamda kanal değiştirene söylenirim. Valla ciddiyim; zeka pırıltılısını da mide bulandırıcı şekilde kötü çekilmişini de... hiç ayırdetmem seyrederim. Bazı reklamlardan tiksinmeye bayılırım. Sinemada salona reklam seyretmek için erken girerim. Öyle huyum kurusun.

Bu yıl o kadar az televizyon izledim ki sadece google reklamlarına maruz kaldım onları da hiç sevmiyorum google beni profillemede çok yanılıyor, beni çoğu zaman beyaz orta yaşlı tıknaz hali vakti yerinde kumarbaz bekar bir erkek sanıyor.

Neyse Reklam candır onu diyeceğim.
Bu yıl en beğendiğim basılı reklamlar




sugar free chupa chups 


  tabiki Volkswagen her zaman en sevdiğim reklamlar onların.



bir de bu;
sabah şehrin kuzey tarafında biyere giderken tesadüfen gördüm; kötü fotoğraf acelem vardı sonra daha güzelini çekerim dedim ama çabuk kaldırdılar bi daha da görmedim. 
Jumbo xl market açılmış o sokağa o kadar xl ki reklam panodan taşmış çok hoşuma gitti.



                                                        geçelim vidyolara;

bikere barcelona'dayken denk geldiğim ikea reklamı var şu;


IKEA. Relojes. from Al on Vimeo.

airbnb reklamı var şu



çok güzel budweiser reklamı var çok sevdim. Google search reklamı gibi ama süper bence.
şu




volkswagen'in şu reklamı da çok tatlıydı





ve sonunda yılın reklamı
bullying jr.



2 yorum:

Serhat dedi ki...

Helal olsun Burger King'e!

drifter dedi ki...

değil mi ama!