3 Kasım 2018 Cumartesi

drifter'ın düşünce balonu;

Derbinin 11'i sahaya çıktığı an:
- Belhanda mı o? Hoca çok yanlış baştan söyleyeyim!

ilk Golü attıktan sonra:
Hoca şu Belhanda'yı değiş gözünü seveyim golü de attık. Bak milletin sinirleri zıpladı artık.

ikinci golü attıktan sonra:
Hoca hadi ama Belhanda'yı al feguliyi filan sok. Donku öne çek; forvet oynasın zaten Donk bence.
bak bi gol yersek dağılırız çok fena beni dinle.

ilk gölü yedikten sonra:
vara yoğa var! tövbe estaaafuru
Eh Muslera! iş mi yaptığın?
Hoca sıktın artık şu belhanda'yı al diyorum!


ilk değişiklik
Hocaaa naaptın yahu onyekuru çıkar mı şu dakka?
Bari Belhanda'yı da al

Ohoo belhandayı al diyoruz Selçuğu sokuyosun!  Bak yedircen üçüncü golü o olacak?

Soldado ve Belhanda kafa tokuşturması diklenmesi şeysi sonrası;

bu Belhanda başımıza daha ne işler açacak acaba?

Maç sonu


Hasan Şaş!!!  
düşünce balonum şişerken haddini aştı ve patladı. 
eror!






8 yorum:

Serhat dedi ki...

Ya en yüklü taşıt kredileri bile tükenirken şu Belhanda denilen adama verilen kredi neden tükenmiyor? Adamda futbolcu tipi bile yok, paramı verin takılayım havasında sürekli.. Tamam iyi oynamadık, ilk gol balaydı, Muslera boşu boşuna çıktı ve penaltı yarattı, ama sonu böyle bitmemeliydi..Bir daha bu kadar kötü bir Fener daha bulabilir miyiz karşımızda acaba?

Neyse ki Belhanda'ya çoktan hak etmiş olduğu tokadı rakip takımdan birileri teslim etmiş maç sonunda :D

drifter dedi ki...

hay yaşa!
bulamayız tabiki!
şimdi bu gazla küllerinden dirilcek Fener. öbür derbide canımıza okuyacaklar bak gör!

Serhat dedi ki...

Haha belli olmaz, hala kümse düşme hattının bir sıra üstündeler :)

mabelard dedi ki...

2-0 dan beraberlik, Fenev için cansuyu gibi bir sonuç oldu. Evet, Fenevin üstündeki ölü toprağını silkelettik ve nedense bu hep bizimle yaptıkları maçlara denk geliyor. Büyü efsanesine inanmaya başladım sanırım.

Elmanderin oynadığı dönemdeki 3-1 lik galibiyeti ve o maçta oynadığımız futbolu özlüyorum.

Bundan gayri Kadıköy'de fenevi yenelim başka bir şey istemiyorum artık :)

drifter dedi ki...

yok valla çok umursamıyorum ben onu. 6-0 filan olmadıktan sonra Kadıköy'de Yenmişiz yenilmişiz çok da fifi...
O fener kafası; adamların başka motivasyonları yok. Herkes rütbesine göre biraz da...
Yapmadığımızı bırakmadık neticede.
Sahalarında kupa kaldırdık ötesi var mı?
Var aslında
Şükrü saraçoğlunun ortasına bayrak diken ulubatlı Souness'i hatırlar mısınız?
Ahahahahaha bak yine güldüm kendime ; nasıl da geliyor bunlar aklıma... :D
Azizciğimli Fenev olsa bi derece de Kesmez beni yani bu sezon Ali Koçlu fener :)
Daha Schalke maçına gitçem !

Serhat dedi ki...

Gittin mi Schalke maçına peki :D

drifter dedi ki...

Hiç sorma Serhat; Gelsenkirschen 150 km bana ama maça filan gidemedim. Zaten elim tutulsaydı da o son yorumu yazmasaydım.
Galatasaray mevzu bahis olunca tutamıyorum kendimi siz de hiç müdahale etmiyosunuz valla; bi frene bas diye... Büyük konuştum gene kepaze olduk!

yalnız o cezalar nedir öyle?
Donk, rodriguez, ndiaye ??? bi muslerayı unutmuş federasyon
takımda işe yarar ne varsa yapıştırdılar! Donk bi kere kavgaya en son dahil oldu, gözlerimle gördüm.
bu nasıl "var" seyretme ben anlamadım.
Belhanda yine ilk 11'de. çıldırıcam yani!

Serhat dedi ki...

Gitmediğin iyi olmuş bir bakıma..Nerede o Gelsenkirschen'de Umut Bulut'un son saniyelerde attığı golle (Gerçi atmasaydı da turu geçiyorduk) elediğimiz Schalke karşısındaki takım, nerede şimdiki takım..

Valla futbol hakkında büyük konuşmamak gerektiğini 6 yaşındayken 3-0'dan 4-3'e gelen Fener maçında öğrenmiştim. Ama yine de arada bir gaza gelip atıp tutmak rahatlatıyor bünyeyi, dolayısıyla "frene bas" diyemiyorum!

Maçtan sonra sinirimden kimin kaç maç ceza aldığına bakmadım bile..Yine de desteğe devam; belki Belhanda gider, devra arasında adam gibi bi forvet gelir, Fatih Terim faktörüyle yine şampiyonluğu alırız..