10 Ekim 2014 Cuma

kolaj kafası; zinonos

hey bizim zamanımızda resim dersleri vardı;
hala duruyor mu yoksa dinimiz resimden pek haz etmediği için rsim dersleri müfredattan şuttingen ştrasse edilmiş olabilir yani... ne bileym öyle şeyler duyuyoruz ki..
neyse bir zamanlar vardı resim dersi ve hoca bazen kolaj yaptırırdı. üff ben bayılırdım; kendimden geçerdim kolaj yaparken zamanın nasıl geçtiğini anlamazdım... bir tek kolaj yapmayı severdim zaten çünkü çizmeye yeteneksizim ne yazık!
neyse
anthony zinonos diye bir adam var; kolajları bi thaf hisler uyandırıyor;
çok minimal ama...bi farklı işte
bakın;


                  just go talk- git ve konuş!

                                     snowdays - kargünleri

           jetlagging-        



             Ace hotel          


                   faults

dalmaçyalı

the very first collage i remember was a ransom note to my parents. the note read; "we have our children - send 2,500,000  " my sister and i never did receive that money... diye başlıyor kitabının önsözü.

web sitesinde bir sürü kolaj var ben en çok 'personal work' dediklerini beğendim. diğerleri reklam kampanyalarında kullanılanlar ve dergilere çıkanlar filan onlar da güzel tabi... 
bir de 'Burt'ün Arıları' için yapılmış bu animasyon...nefis!
  

Hiç yorum yok: