3 Ekim 2022 Pazartesi

U dönüş şarkısı


 Suç mahaline geri dönenlere gelsin :)

9 yorum:

mithad a. selim dedi ki...

oysa herkes öldürür sevdiğini:))

Hayat_Erkeği dedi ki...

neden V dönüşü yok. çok saçma.

drifter dedi ki...

trafik açısından soruyorsan; eh biraz zor olurdu dönüş.
Uzaklaştıkça uzaklaşırsın yani V çizecem diye o bakımdan... yoksa olur yani beni bozmaz.
(kusura bakma geç oldu yanıt, biraz blogun yolunu unutmuşum da)

Hayat_Erkeği dedi ki...

ahahaha saçma sapan bi soru sormuştum zaten :) sen ciddiye alıp cevap vermişsin ve üstelik geç cevap verdiğin için kusurlu buluyorsun kendini.
demek senin gibi insanlar hâlâ var. bu iyiye işaret. sağ ol.

drifter dedi ki...

Drifter hiç bir soruya saçma muamelesi yapmaz;
zira saçma soru yoktur, geçiştirilmiş cevap vardır.

bir drifterlar kolay yetişmiyor napıcan işte ;b

Hayat_Erkeği dedi ki...

drifter, defter'in şeysi mi? değişiği.

drifter dedi ki...

drifter'ın hikayesini anlatan yazım taze çıktı kaynanan seviyormuş hahaha :D

Hayat_Erkeği dedi ki...

kaynanam sevmiyor. kızıyla ayırdı bizi. sen bana link ver. ben yolu bulamıyorum. kafam piminyon

drifter dedi ki...

piminyon kafayla blogspot'da ne işin var be güzel kardeşim?
ya çık bi dolaş, ya git bi yüzüne su çarp, bi çay koy... bişey...
ayıl da gel!

link diyo yaaaa tovbe estafuru!!!
hahaha.