2 Ekim 2022 Pazar

Mithad Selim’in 26 Eylül gidişine şarkı

Herkes biraz gider… demiş şair.

Biraz gidenlere, biraz gitmeyenlere, biraz duranlara, biraz dönenlere, biraz dönmeyenlere biraz da dönemeyenlere gelsin bu şarkı;



Mithad Selim gidecekse atkısını sıkı sarsın boynuna üşütmesin önümüz kış. Blogun kapısı açık kalsın biz arada girer çiçekleri sularız :)


Bir de ; 
“Arrival in the world is really a departure and that, which we call departure, is only a return.”

Yani drifter çevirisiyle; “hayata geliş aslında gerçek bir yola koyuluştur ve bizim yola çıkış dediğimiz şey aslında sadece bir dönüştür.”
-Dejan Stojanovic. The Sun watches the Sun



7 yorum:

mithad a. selim dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mithad a. selim dedi ki...

ha ha müdür gülüyorum ağlanacak halime. giderken de (gitmeye teyellenirken ya da) biliyordum döneceğimi. ama işte içimde bir yerlerde bir şey ya da bir Nasreddin hoca ya tutarsa hesabı inanmak başarmanın yarısıysa, yola çıkmak da gitmenin yarısıdır düz mantığıyla hareket et evladım dedi. aldım çıktım ceketimi. lakin köşeyi dönemedim. düşün daha eylülü bile dönemeden geri döndüm. sanırım çiçekleri sulayacağınızdan emin olamadım:)
ve bir de anladım ki acıtsa da güldürse de üzse de devrik cümlelerim benim her şeyim. o yüzden "ibneliğin" lüzumu yok 'oğlum Bekir, eğ başını usul usul yaz şimdi' dedim.
evet aynen böyle oldu amirim. diyeceklerim şimdilik bundan ibaret. ha bir de şarkı için teşekkürler. çok teşekkürler.

drifter dedi ki...

Lafı mı olur, ne demek, afiyetle :)
Sen yine iyi; şık bi u çektin, fazla uzaklaşmadan döndün.
Ben gidip gidip, döndüm zannederrek “drifter is back!”postları atıyorum son bir yıldır, baktım da.
Olsun, blog kapatmak caiz değildir; gün olur gidilir gün olur dönülür.
böyle buyurdu drifter!
Yazmak hasta ettiği kadar iyileştiriyor da biliyorsun.
Ayrıca haklı olabilirsin kaktüs öldürmüşlüğüm var benim!!! Diğer okurlarını bilmem.
Yaz sağlıcakla

mithad a. selim dedi ki...

şimdi ayıptır söylemesi kadim istanbul'un en şık, en afili U dönüşleri bana aittir. diğer şehirleri bilmem:)
bu Demirel misali gidip gidip dönmelere bakılırsa bir aşk-nefret ilişkimiz olabilir bloglarda? ama emin değilim. uzmanları bir dinlemek lazım.
ama işte hafıza garip bir şey! Sen kaktüs öldürmüşlüğğm var deyince, bedava beynim game of thrones'a kral katiline gitti oradan bir kaktüs katili ünvanı çıkardı sorry:)

son tahlilde ve galiba yazacağım, hep yazacağım..

e o vakit bu şık U dönüşüme de şarkı isterim. isteyenin bir yüzü...:))

drifter dedi ki...

Ayıpsın çalmam mı? Deejay drifter hemen yapıştırır bi u dönüş şarkısı hahahah.

mithad a. selim dedi ki...

bu durumda bir U2 şarkısı pek anlamlı olur sanırsam

drifter dedi ki...

U2 hiç benlik değil azizim. Şimdi ayıptır söylemesi ot gibi müzik yapıyorlardı. Allahtan yapmıyorlar artık.
(Hiii eyvah!!!drifter formunda iki dakkada gömdü koskoca U2yu hahahhha)