19 Mayıs 2019 Pazar

re re re ra ra ra!

Yine saçma sapan bir lig sezonu oldu. Allah biliyor, Başakşehire kendi sahamızda kupa kaldırtcaklar diye aklım çıktı. Öldüm öldüm hala kendime gelemedim tam,dirildim diyemiyorum.
Ama ne maçtı? Kaç gol attık sayamadım. Artık bu maçı da hakemle aldınız demezler herhalde. Yine de işte söylüyorum bu takımdan hiç haz etmedim bu sezon. Gönlümdeki cimbom bu değil kesin.
Hoca kaç maç tribünde kalcak bu sefer acep?  Bu arada hep beraber çıkmayı nasıl başarıyorlar onu hiç çözemiyorum. Hocayı görünce Hasan Allahın emri diyorum da Necatisine kadar tüm kadro pes... Çok komikler yani. Bu kaçıncı be kardeşim bi tecrübe kazanır insan o an gelince biri yerine oturur değil mi ama yok! Cümbürcemaat girecez olaya illa. Neyse öyle veya böyle şampiyonluk pek yakışır cimboma hayırlı olsun diyelim. Bu lige çok bileyiz.

2 yorum:

mabelard dedi ki...

Terim'e rağmen, fenerasyona rağmen, real madrit çakmasına rağmen gelen şampiyonluk.

Futbolun efendisi bir takımın taraftarı olmanın kıvancı.

Ocaklar gelir geçer, Mayıslar hep bizim olsun.

drifter dedi ki...

En çok da VAR a rağmen :D

Yürüyoruz sessiz ve kedeeerli....