18 Aralık 2018 Salı

DRIFTER AWARDS 2018 AÇILIŞ TÖRENİ

4 gözle beklediğiniz 4. Geleneksel Drifter Ödülleri Açılış Törenine teşriflerinizden dolayı hepinizi ödüllendiriyorum.
Siboneyle...
neyle neyle? dediğinizi duyar gibi oldum.
radyoda çaldı bugün çok özendim açılış töreni parçası yaparım ben bunu dedim ve akabinde yaptım. Radyo ne güzel bi olgu diye Guglielmo Marconi'yi gani gani rahmetle anıyoruz. Anmışken Tesla'yı  da sıraya koyuyoruz. Koymazsak fena bozuluyor çünkü.

(kulaklı tavsiye edilir)



Çok sevgili Blogger Camiası, 2018'i de 'önceki kayıtlar' sayfalarına gönderiyoruz. Geçen yıl içime doğduğu gibi  en süper bi yıl filan olmadı tabiki; E malum Çinli de olmadığımızdan krizi fırsata çeviremedik zira milletçe kriz psikolojisiyle birbirimize negativite ve agresyon ve bilimum  moral çöküntüsü bulaştırdık. Ama öyle böyle idare ettik işte. 2019 daha iyi olur inşallah.

Lord Tennyson ne demiş?
 
Hope smiles from the threshold of the year to come, whispering, 'It will be happier.'


O zaman fazla da şeytmiyoruz direkt kategorilere geçiyoruz;


Yılın Sözcüğü
yılın Karikatürü
yılın  Dizisi
yılın Animasyonu
yılın Maçı
yılın Filmi
yılın Kitabı
yılın Fotoğrafçısı
yılın Kısası
yılın Sokak Performansı
yılın Şiiri
yılın Dumuru
yılın Keşfi
yılın Reklamı
yılın Şarkıları

3 yorum:

Zihnin Arka Sokakları dedi ki...

Aaa cevaplar nerede? Nasıl oluyor bu şimdi merak ettim :)

drifter dedi ki...

Efenim ilk iştirakiniz olduğu pek belli :D
hoş geldiniz sefa getirdiniz.

Bu açılış töreni; merak uyandırma, kitleyi uyandrıma; oyalamaca, kategori belirlemece...

Geri sayım ileriki günlerde... Daha yeni yıla 12 gün var , 5 dakkada değişir herşey :D
bir iki , bir iki açıklayacağım taaa ki yılın son gününe değin.
son gün de her yıl olduğu gibi yılın en güzel şarkılarıyla, neredeysek orada kutlamalara akıyoruz.
Nasıl?

Zihnin Arka Sokakları dedi ki...

Heyecan aksiyon gırla diyorsun :D Merakla bekliyorum. Ben küt diye paylaştım valla şarkıları :(