22 Aralık 2017 Cuma

DRIFTER AWARDS 2017 YILIN ŞİİRİ


“May your love for me be 

like

the scent of the evening sea



drifting in

through a quiet window



so i do not have to run

or chase or fall

... to feel you



all i have to do

is 

breathe.” 

― Sanober KhanA Thousand Flamingos



Türkçe’ye böyle çeviresim geldi;


aşkın 
deniz kokusu gibi olsun
-akşamüstü-
denizin kokusu nasıl savrulursa sessiz bir pencereden iceri
öyle...

yani koşmak zorunda kalmamalıyım
pesinden;
ya da düşmek...

hissetmek icin seni,
nefes almam yetmeli...




Sanober Khan is a Mumbai-based poet and freelance writer. Her work has been published in various journals, including the Taj Mahal Review and the First Literary Review-East. In 2012, her first book "A touch, a tear, a tempest' was shortlisted for the Muse India National Literary Awards. She enjoys reading poetry from around the globe as much as she enjoys writing them.



2 yorum:

mabelard dedi ki...

Bu ödülü dörtgözle bekliyordum. Beklediğime değdi. İzniniz olursa şiiri kendi sayfamda da yayımlamak istiyorum.

Selamlar Hollanda'ya.

drifter dedi ki...

Evet kategorinin yaratıcısı oldugunuz icin beklediğinizi biliyordum :)
motive edici yorumunuz beni pek keyiflendirdi ayrıca.
Siire çok alakasız birşey ararken denk geldim.
çok naif ; çok sevdim. (siir gibi diyeceğim güleceğiz:)
yayınlayın tabi memnuniyetle... umarım çokça paylasilir.
Memlekete selam :)