18 Aralık 2017 Pazartesi

DRIFTER AWARDS 2017 AÇILIŞ TÖRENİ

Efendim Üçüncü Geleneksel Drifter Ödülleri sahiplerini buldu...
Bu yıl kategori arttırımına gittim onun için countdown'a 21'inde değil daha erken başlıyorum.

Bir şeyi itiraf edeyim bu 2017'den hiç haz etmedim şahsen. Hiç keyfim yoktu. Okudugum, seyrettiğim, dinlediğim şeylerden de öyle aman aman bi zevk almadım biraz aldım; çok degil. Zaten tek sayıları hiç sevmem. Biraz fazla kendime döndüğüm, az sosyalleştiğim, az konuştuğum, ööyle boş boş bakındığım bir yıl oldu. Ama son bir haftadır böyle içimde bayaaağ bayaağ kuşlar kelebekler böcükler filan... Zaten çok severim ben kristmıs şeysini..kıprtısını...

Bence 2018 çok süper bi yıl olcak. En super bir yıl bile olabilir!
inanıyor musunuz?
inanın valla bak!

Öyleyse Drifter Proudly Presents:

Kategoriler;

Yılın Keşfi
Yılın En süper Karikatürü
Yılın Kitabı
Yılın Filmi (uzun metrajlı)
Yılın Kısası
Yılın Taraftar tepkisi
Yılın Fotoğrafçısı
Yılın en super Tasarımı
Yılın Konuşması
Yılın Kelimesi
Yılın sanatçı kafası
Yılın Videosu
Yılın Animasyonu
Yılın En Super Reklamı
Yılın Dumuru
Yılın Utancı
Yılın En Süper Şarkıları

Hiç yorum yok: