23 Aralık 2016 Cuma

DRIFTER AWARDS 2016/ EN SÜPER KARIKATÜR

Bu yıl yaşanan acılar bir yana politik hiciv için malzeme boldu. Başımızdakiler başlı başına karikatur ve fekat gülecek yerlerimiz agrıyor; 
yılın karikatürü adayları fazla bu sebepten
Misal;










ama iki karikatüre gülmedim, koptum bu yıl
biri (şu anda tutuklu olması da ayrı bir dumur) Musa Kart'ın aşağıdaki karikatürü


biri de Uykusuzun Lozan Kapağı



Bu iki karikatür 2016'nın en süperleri!

Ayrıca En süper Mizah dergisi ödülümü de Uykusuza veriyorum bu yıl! 

5 yorum:

Serhat Kongur dedi ki...

Oyumu 2.ye veriyorum :)

drifter dedi ki...


Tüh oylama halka açık değildi, size ödül töreni verelim :))

işte ben de böyle bir bloggerım 'tamamen kişisel'
seneye bir jüri mi kursak acep?
bilemedim düşünmem lazım!

Serhat Kongur dedi ki...

Valla misafir umduğunu değil bulduğunu yermiş..Benim gibi blogger misafiri içinde aynı şey söz konusu :D

Ödül töreninizi elimizden geldiği kadar takip etmeye çalışıyoruz efem :)

Jüri diyince aklıma 1957 yapımı "Witness for the Prosecution" filmi geldi nedense..İzlemediysen şiddetle tavsiye ederim..

Seneye izleyicilerine seçme ve seçilme hakkı kullandırmaya karar verirsen haber ver :P



drifter dedi ki...

Billy Wilder'ı severim hemen izlerim solar movies databasinden bulup. sağol:)

Serhat Kongur dedi ki...

Bence "Bir film kendini sonuna kadar nasıl izletir?" sorusunun cevaplarından biri burada saklı :D