8 Mart 2015 Pazar

sucklord kimdir

Küçükken bebeklerimin saçlarını kesip kollarını bacaklarını koparıp Legolardan takma bacak kol filan yapan ruh hastası bir kuzenim vardı… ailecek onun psikopat katil olacağını sanıyorduk; o geleceği zaman oyncaklarımı nereye saklayacağımı şaşırırdım meğer içindeki sanatçı kişiliği öldürüyormuşum, şimdi çok pişmanım.  

Yaa işte fırsat verilince insanoğlunun elinden kaçanla uçan bile kurtulamıyor; ne demişler doğadaki en vahşi hayvan insan…


Böyle bir gizirgahtan sonra; 
Sucklord’a gelecek olursak ekşın figürlerinin kolunu bacağını koparıp, boyayıp spreylerip filan modifiye eden bootleg oyncak sanatçısı kendisi… onun elinden çıkmış ekşın figürler orijinallerinden daha pahalı naaber…



Yeraltı sanat camiasında aktivist bir kötü adam olarak bilinirken şu günlerde yaptığı işle fikri mülkiyet hukukçularını ikiye bölmüş durumda…

Ona göre yaptığı şey bir şarkı sample etmeye benziyor… hip hop oyuncak bu diyor. Çalıntı filan değil.
Kimine göre intihal’in ağababası…

Şu vidyoda kendisini daha yakınen tanıyabilirsiniz.



Bu da web sitesi ana sayfası pek komik. 

4 yorum:

la petite mort dedi ki...

mülkiyet hırsızlıktır

drifter dedi ki...

İşte bunnar hep oksimoron ama ne kaddar da doğru dedin onu.

Little Fabien dedi ki...

Çok güzel yazı olmuş! Allah'ın freak ya kulum dediği, sabah 7 akşam 5 kafasında yaşayan insansıların iğğğ diye baktığı kısmi beyin lobu yanmasından muzdarip bir neslin Müslüm babasıdır kendisi. Baba büyüksün! Eline sağlık tekrar, bu arada izleme butonunu bulamadım ama başardım sanırım takip etmeyi, ben de buradayım burada littlefabien.blogspot.com sevgiler. H a
Gamze
littlefabien.blogspo.com

drifter dedi ki...

Ahahaha allahın freak ya kulum dediği iyimiş :)))
Ben zaten biliyorum ki blogunu.