16 Mart 2014 Pazar

pazar yazıları #4

Bu Pazar şarkımız zaatı şahaneleri moodyman amcamızdan;  hold it down.


Şu Malezya uçağı mevzusuna takıldım kaldım.  12 ülke 42 gemi 48 uçak 9 gündür arıyor. İz yok.  Tarihte böyle bir kayboluş yok!. Yani hiçbir parçasının bulunamaması…pes!

Olayla ilgili şöyle şeyler çok enteresan mesela;

Uçak havalandıktan sonra hava kontrolüyle iletişimi kesiliyor. Bunun kasten yapıldığını söylüyor Başbakan .ve uzmanlara göre bu iletişimi öyle herkes kesemezmiş, sen ben değil öyle her pilotun vakıf olduğu konular değilmiş. Sonra Hint Okyanusuna düştü iddiaları vardı ya; o konuda da şöyle 
bir ahkam var; okyanusa düşen bir uçağın çarpma sesi denizaltılar tarafından muhakkak hissedilirmiş ve eğer öyle bir durum söz konusuysa şu anda donanmalar bunu biliyor olmalılar.

227 yolcu 12 de mürettebat etti mi 239… şimdi bugün kaçırılmış olabileceği ihtimali üzerinde konuşuluyor. Pilotların evlerinde aramalar filan. O kadar insan onca gün nerede nasıl tutulur?

Lost’a “yürü git öyle şey mi olur?” diyenler buyursun burdan yaksın…

Çok meraktayım, bu bir eylemse nasıl bir eylem? Değilse teknolojinin bu kadar aciz kaldığı ender durumlardan biri; çağımız surveilence kanunlarını sarsan bu vakayı aklım almıyor….

Neyse

Şu videoyu seyredelim;




Walking Contest from vania heymann on Vimeo.
Birçoğumuzun muzdarip olduğu bu olguya film çekmek bu zatın aklına gelmiş; tekbrik ediyoruz kendisini ve haftanın  videosu seçiyoruz.  
İki tane popcorn movie seyrettim bu hafta gerçi birisini yarıda bıraktım; internetten film izlemenin kötü tarafı da bu aslında untanacağınız kimse olmadığı için sıkılınca filmi yarıda bırakıp kalkabiliyorsunuz. Yarıda bıraktığım film Flakes; başı çok sevimli gelmişti. She and him grubunda şarkı söyleyen kız var ya adı Zoe  Desbişey… O oynuyor.


Diğer filmi Adult World sonuna kadar izledim çünkü Emma Roberts beni çok güldürdü. Sevimli bir
film olmuş. Filmde John Cusack da oynuyor.   

Bi de Leonardo Di Caprio’nun Para Avcısı filmi var ki tavsiye etmeye yüzüm kızarır; O film vizyonda öylece gösteriliyor mu yoksa gece belli saatten sonra filan mı? J

Martin Scorsese sana diyorum  O ne be kardeşim?  
hayal gücümüze de bi fırsat verseydin, bi şans tanısaydın... 

onu demişken;
bir dudak uçuklatan kampanya da American Apparel'den geldi; iç çamaşırı reklamı öyle olmaz böylr olur;
buyrunnnn görmeyen kalmasın;











Son olarak firuze mevzuuna gelicem…

Yılmaz Özdil yine firuze yazısıyla ortalığı karıştırmış; gönlümdeki tahtına da kıçını şöyle bir yerleştirdi… Bilsin kardeşim insanlar bu yüzsüzlerin iç yüzlerini… evet sezene diyorum ve daha pek çoğuna…iki cihanda lekeliymişiz hayır bu cihanda lekelendik sayenizde onu anladık da öbür dünyamıza ne karışıyorsun? Yazıklar olsun yazıklar… Hayır sen,  bir milletin neslin tarihine mal olmuş bir kişiliksin öyle ya da böyle… neyin peşindesin?  Madem anlamıyorsun, anlayamıyorsun olanı biteni… niye müdahil oluyorsun? Paranız var pulunuz var, madem bu kadar korkuyorsunuz (herhalde oğlumu içeri alacaklar diye korkuyor malum…) çekin gidin Amerikaya mı gidiyorsunuz nereye gidecekseniz gencecik insanları niye alet ediyorsunuz? Yetmez ama evetmiş…

Evet Ağla firuze…artık cemaat yemeklerinde akp düğünlerinde söylersiniz ah yanar döner a a acayip şarkılarınızı… we don’t buy it anymore…


2 yorum:

safransarı dedi ki...

Yeni bir lost akimi geliyor.
Yada "lost bozdu" diyen kaptan ; "ben daha iyisini yaparim mina koyim" diyerek ucağı kacirdi.
:)

drifter dedi ki...

Ben bu mevzuya acayip takmış durumdayım, sonunda maldivlerden çıkacak bu uçak...
Bir tek oraya bakmıyorlar nedense.
Bi ada varmış en uçta üstelik öyle ticari uçak güzergahında da değilmiş...ada sakinlerinden o gün alçaktan çok gürültülü uçan bir uçak gördüklerini söyleyenler var...
Bak söylüyorum lost 2 yi çekiyorlar şu anda o adada i phone kameralarıyla...