11 Ocak 2014 Cumartesi

Ben Fatih Terim'i Milli Takım Antrenörü sanıyordum. Oh çok yanılmışım meğer O Türkiye Futbol Direktörüymüş. Yani şimdi ben ya da biz mesela;  en yakın arkadaşım Aliye'yle ben aramızda top çevirsek öylesine bahçede filan; (en yakın arkadaşım Aliye biraz tuhaf oldu. Aslında Aliye benimle top çevirmeye en yakın arkadaşım O onun için Onun ismini söyledim; neyse) işte biz öylesine paslaşırken Fatih Terim görse müdahale edebilir "o nasıl ayak içi?" diye yetkisi var buna bence. Yanlış mıyım? 

2 yorum:

Mjora dedi ki...

işin daha da kötüsü veya sadece benim takıldığım nokta "milli takımLAR teknik direktörlüğü" yani bildiğin ulusal, genel bi çapta senin de dediğin gibi TÜRRKİYEE futbol direktörü veya MİLLİ takımlar direktörü olunca bütün yetkileri kendinde toplamış gibi oluyor :)

drifter dedi ki...

Çok komik oluyor. :)