6 Eylül 2013 Cuma

Sayın Muzdarip Şaşkın,
Her iki mektubunuzu da aldım.  Gecikmeli cevabım için kusuruma bakmayınız. İkinci mektubunuzu da aldıktan sonra cevap yazma gereği hissettim. Efendim tavsiyem göz doktorunuza başvurmanız; zira sol gözde çıkan astimat muzdarip olduğunuz şikayete sebep olabilmekte.

Efendim Sır Ayna ve Çerçeve İmalat ve İthalat Ltd. Şti.’nin kurucusu ve ilk yönetim kurulu Başkanı Büyük Dedem Sırrı Sır’ın vefaatından sonra sihirli ayna imalatımız durmuştur. Aynanın arkasında bulunan seri numarası 088 ile başlıyorsa elinizde bulunan aynanın halihazırda antika değeri taşıyor olduğunu belirtmek isterim.  Sihirli çerçeve konusunda ar-ge çalışmalarımız sürmekte olup henüz imalat aşamasına gelinememiştir. Sır Ayna ve Çerçeve İmalat ve İthalat Ltd. Şti. müşteri memnuniyeti konusunda azami hassasiyet gösteren bir kurumdur. Bu sebepten mütevellit her iki mektubunuz da yönetim kurulu toplantımızda değerlendirmeye alınacaktır.

Saygılarımla
Mirat Sırrı Sır

Sır Anya ve Çerçeve İmalat ve İthalat Ltd. Şti. Yön Kur. Başk.

Hiç yorum yok: