30 Kasım 2012 Cuma

gaste maste okumuyorum da; başlıklarda gözüme çarptı Fatih Altaylı Ali Nesin'e neden "bence siz patatessiniz en değerli kısmınızda toprak altında"  demiş olabilir diye şöyle bir baktım...yuhh dedim sonra biri Fatih Altaylı, biri Ali Nesin yani... ama şu atışmanın, iki gerzek lise talebesi arasında yapılmış olsaydı da gideri yoktu hani...

yazayım dedim ama şimdi de vazgeçtim gibi üff çok sıkıcı geldi yani;
Ali Nesin Fatih'e "demokratlık döt ister" demiş, "Fatih sizde ne kadar döt varsa bende de o kadar döt var" demiş. Ha bi de, işte  patatesten yola çıkarak, hem ali nesinin ablak suratına hem de Aziz Nesin tarafına dokundurmaya çalışırken falan filan...

seviye bitik yani...

çok merak eden aşağıdaki linkten okusun.

http://haber.sol.org.tr/medya/fatih-altaylidan-ahmet-nesine-cirkin-mail-bence-siz-patatessiniz-en-degerli-tarafiniz-toprak

yok ya gaste maste okunmaz bu memlekette, biz ciddi gaste çıkarıyoruz diyip  şunu da haber diye koca bir sayfa koyan SOL'a da teessüflerimi bildiriyorum.  Yok tgrt haberdeki sunucuya sansür gelmiş de, yok konyada adamın biri muhteşem hürrem dizisine dava açmış, bismillah diyen bardak dini duyguları sömürüyormuş... bu mu yani, bırak ya!boyalı basından ne farkınız var ki sizin?  kızdım şimdi.

Hiç yorum yok: