16 Eylül 2012 Pazar

cunda, şimdi...

                                                         eylülüengüzelcunda








kırmızıterliklikapıönlerivar.



hayatımdagördüğümengüzelkahve"aynalıkahve"


                                   kışınorttasındasobatütenyazınbirlimonkisormagitsin...


 
                                                         cundaşimdiengüzel



 History channel'da en sevdiğim program American Pickers; Cunda da tesadüfen gerçek bir toplayıcı buldum. Zafer Amca, bir deposu var; içi aman allaam...




                     hiçbukadardenizkabuğutoplamışbiradamarastalayacağımıummazdım.



                                                      buaynayıbanasatmasıiçinyalvardım

satmadı,  "bu mekandaki hiçbirşey satılık değil bunlar benim hayatım" dedi. "sana hediye ederdim ama bana da hediye edildi, hediye hediye edilmez değil mi?" dedi.
yemedim.
başka bir anlamı olmalı diye düşündüm.
onun yerine duvardaki balık kuyruklarından birini hediye etmeyi teklif etti.
almadım.
aynada aklım kaldı.
o bir büyüteçli ayna, ortasındaki yuvarlak ışık, arkasında düğmesi var, basınca yanıyor...fotoğrafta belli olmuyor ama çerçevesi fildişi... Bir dönem filminde görmüştüm bu aynanın aynısından...
naapalım...

                                                  son fotoğraf




                                            gelininyanındakidamadınasılkaybettiysemartık.   

2 yorum:

N.Narda dedi ki...

Yahu ben sizi takibe aldığım halde yayınlarınızı göremiyorum izleme kısmından. İyi ki gelip bakmışım. Bazı bloglarda yaptı bu azizliği bana blogger. Yeniden izleyici olayım.

O kapıların önünde oturup akşam piyasası yapmak vardı, gelip geçene bakarak:)

aynayı alamadığınıza üzüldüm,benzer iç geçirmelerim var da:/

drifter dedi ki...

valla enteresanmış :) ben de ara ara hatırlatayım o zaman kendimi ...

hakikaten çok hisli kapılar...

aynayı görmen lazımdı, fotoğrafta çok çelimsiz duruyor ama yakından tuhaf bir çekiciliği var.