28 Haziran 2012 Perşembe

why always me?

Almanya'yı tutuyorum, Almanları da hiç sevmem.
ama hissiyim ben! naapcan işte...
Pirlo'ya da hastayım... Balotelli'ye ölürüm, özellikle de şu en son benzincide "herkese benden benzin demiş" ya... idolüm kendisi. Ronaldo da gitti zaten penaltı atamadan...Bu turnuvanın tadı var mı söyleyin bana?
o zaman italya'yı tutsam mı acaba ama o zaman da İspanya'yla final oynar, ispanya yine kupayı napar yapar alırsa fena bozulurum. sevmiyorum ben barcelona'dan bozma ispanya milli takımını...sırf o yüzden Almanya alsın kupayı istiyorum. evet evet Almanya'yı tutuyorum. Kararım kesin.    


şimdi ilk yarı bittikten sonra ve canım Balotelli ikinci golü de attıktan sonra 
yok yok İtalya'yı tutmaya karar verdim...

bu balotelli cassillas'a da atar, kupayı da alır diyorum.

Hiç yorum yok: