17 Mart 2012 Cumartesi


şimdiii önce şu parçamızı dinleyelim keyifle...  

hey boby marley say something good to me....





beraberliğe keyiflenmiyorum yanlış anlaşılmasın;

2 tane muhteşem golden sonra, özellikle Alex'in füzesinden sonra bile çocukların oyundan düşmemesi;
ki ben bile bir ara karaları bağladım; üçü yersek filan demeye başlamıştım...

ama sonra bir şeyi fark ettim, takım birbirine çok güveniyordu ve topu tutmaya başladılar ve baskıyı arttırdılar; gol atacaklarını biliyorlardı. Öyle ya da böyle... attılar da...takım olmak böyle bir şey...
Fener de pek göremedi topu sonrasında...

canları sıkıldı tabi ama söylemeden geçemeyeceğim; Türk Futbolunun alnının akı iki adam Fatih Terim ve Hasan Şaş'ın ak alnını çekemeyen; taşla sopayla kan  içinde bırakan Fenerbahçe taraftarı onursuzdur.

Maçta kaşı açılan Elmander de sarı kart gördüğü pozisyon sebebiyle maç sonrası özel olarak hakemin odasına gidip özür dilemiş.  "Lord" yani !!!

Neyse;
herşeye rağmen takım ayakta kaldı, cevabını verdi,  makus talihimizi değiştirdi, çocukların birbirine güveni arttı, takım Şükrü Saraçoğlu'nda Fenerbahçe'yi oynatmadı.
şükürler olsun;
gerisi gelir!

bu yüzden Bobby Marley'in de dediği gibi;

Looooong time
we no had no nice time!
duyundududun yeah!
think about that....





Hiç yorum yok: